Afdelinger i Rodebutikken

torsdag den 18. juli 2013

Skraldespandssex?

Nå. Jeg lovede jo at fortælle lidt om mit bornholmske eventyr, og det hidtil pinligste øjeblik i Rodebutikkens liv (ihvertfald i 2013).

Det var Sildefest, vi havde drukket hele lørdagen fra kl. 10, og vi var ved at være fulde. Meget fulde..
Bornholmeren og jeg beslutter derfor at vende næsen hjemad, og går gennem et lille, men ret åbent grønt område. Hvor vi får lyst.. Til lidt mere.

Selvom vi er fulde kan vi dog overskue at flytte os et godt stykke væk fra stien gennem det grønne område, og ind i græsset. Klokken er godt 3, og der er mørkt, så vores fuldelogik siger os, at her kan vi sagtens lige trække bukserne ned og have lidt kvalitets-udendørs-tid.

Og det er faktisk en virkelig fed ide. Det er varmt, det er kulsort, og det er spændende med et udendørseventyr. Og da Bornholmeren begynder at kredse om rodebutikkens anden ud indgang, siger hun ikke nej. Det går altså lystigt for sig med mig på alle fire og ham i fuld firspring bagved. Vi når faktisk lige akkurat klimaks..

Men så hører vi skridt. Og stemmer.


... Fuck fuck fuck.

Og vi når at gøre absolut niente, før der pludselig kommer 3 mennesker gående mod os i mørket. Soundtrack, Bornholm d. 13. juli omkring kl. 03.04:

- Høhøhø, ej hvad er det?

- Er det en skraldespand?

(de kommer lidt tættere på, og vi er stivnet i yderst akavet position, hvor vi begge prøver at gøre os så små som overhovedet muligt)

- Ej, det er et menneske! 

- Det er et menneske der knepper!

Fandens... Fandens fandens fandens. De tre idioter (sorry - vi kunne selvfølgelig bare have fundet et andet sted. Men vi var fulde. Og let's face it: Bornholm ER ikke det mest overbefolkede sted i landet. Især ikke kl. 3 om natten) har valgt at gå 5 meter ved siden af stien, og dermed direkte i vores retning. Fedest.

De vælger heldigvis at forsætte med at gå, mens vi krymper os af skam og holder vejret.

Det var fanme heldigt at:
1. Vi var fulde
2. De valgte at de alligevel ikke havde lyst til en live forestilling
3. At min mand har god humor. Vi flækkede af grin bagefter. Først over oddsne for at blive opdaget. Næstefter af det faktum at vi rent faktisk blev opdaget. Og endelig fordi vi åbenbart har bemærkelsesværdige ligheder med en skraldespand når vi har sex.

For fanden. Bornholm har mistet sin mødom, og jeg opdagede både glæder og "sorger" ved udendørs sex (mine bukser bliver i øvrigt nok heller aldrig helt rene på knæene).

Hurra for Sommer, sol og pinligheder.

// Over and Out

11 kommentarer:

  1. Du er en skøn Ridebutik :-)

    Modigt af Bornholmeren lige at liste forbi toeren!
    Good guy!

    / Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er lidt misundelig.

      Hvad er det du synes bedst om?
      Det forbudte?
      Den anderledes stimulation?

      Sjovt at du sk..er s.d :-)

      / Maria

      Slet
  2. Kunne have været meget værre

    "Hejsa "indsæt bornholmerens navn" længe siden...."

    Nej gør jer bare færdige vi venter gerne


    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha ja det kunne det selvfølgelig! Det talte vi også om senere, det kunne fanme have været pinligt!

      Slet
  3. Haha. Kan ikke tørre smilet af lige nu. Det er altså ikke så dårligt. Sindsygt pinligt i øjeblikket, men det vil til evig tid være en skidegod historie! :)
    Hilsen fattig-bloggeren

    SvarSlet
    Svar
    1. Hah ja, den ryger lige i stakken af "gode historier".

      Slet
  4. Er nu færdig med at læse din blog fra ende til anden. Æv. Det har været som en slags bog for mig, og nu ved jeg ikke, hvad jeg ellers skal give mig til hernede i varmen. Keep going.
    hilsner nede fra varmen i Tyrkiet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op, virkelig? Hvor er du sej. Og velkommen til. Jeg vil forsøge at opretholde underholdningsværdien, helt ned til Tyrkiet!

      Kh Rodebutikken

      Slet
  5. Din blog er den bedste, jeg har også læst hvet indlæg fra start til slut, håber du bliver ved længe endnu, sidder tit og griner højt af nogen af de ting du skriver, du har den fedste måde at formulere tingene! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej altså, I gør mig jo helt forlegen med al den ros. Tusind tak for de fine ord. Er glad for du kan li' at være her. Du er velkommen!

      Kh Rodebutikken

      Slet