Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 20. januar 2013

Max presset

... Af mand med følelserne seriøst i uorden.

Handy er slet, slet ikke til at styre. Bare idag har han sendt 8 sms'er, hvoraf jeg har svaret på 2. Hele weekenden har han klamret sig til mig, som en bodybuilder klamrer sig til steroider. Og med samme afhængighedsvanvid.

Jeg.kan.ikke.slippe.af.med.ham! Det er gået helt over gevind. Det ene øjeblik raser han over mig, over vores forhold, over at jeg ikke har tid til at se ham "og tale ud", og det næste pjevser han som en hundehvalp, og kalder mig Skat på den omklamrende måde.

Jeg gider ikke mere. Gider seriøst ikke! Han ødelægger det for sig selv.

Indrømmet, måske kunne det være blevet godt igen med lidt tid, modspil og kompromis. Men det der ynkelighedskort han smider, kan jeg slet, slet ikke arbejde med.

Har derfor hele weekenden forsøgt at fokusere på andre ting. Såsom at se veninder, misbruge Netflix og drikke Merlot (nogle gange er alkohol altså svaret på ens problemer).

Dagen idag har jeg brugt på sofaen i min str. 12 år-pyjamas, mens jeg har tænkt på om det egentlig er kikset at:

1. Købe en kat?
2. Starte på strikkekursus?
3. Arbejde i Netto? (og være over 18? / Ikke hedde Rashid / kunne give tilbage uden hjælp fra en lommeregner eller 3 ring med klokken for assistance?)
4. Gå rundt hele dagen i Mumi-pyjamas str. 12 år?
5. Bestille en pizza - og spise den hele? Alene?
6. Drikke en rød sodavand? (bare fordi man kan)
7. Spise en hel melon? (igen: bare fordi man kan)

Sikkert mega kiks. Pkt. 1 + 2 kommer ikke til at ske. Eller. Pkt. 1 gør i hvert fald ikke. Jeg kan ikke engang holde liv i en stuebirk. Det stakkels dyr ville krepere inden der var gået 14 dage. Det ville jeg alligevel ikke byde nogen.

Og hvad angår pkt. 2, så er muligheden der jo faktisk. Modtog kursuskataloget for Herlev/Lyngby Taarbæk/ Gladsaxe kommune 2013 forleden. I ved det der blad, hvor man kan tilmelde sig fransk-kurser, cykelture og synkronsvømning. Det kunne da været meget sejt. Kigger lige....


...

.. Har nu tjekket udvalget af kurser for almen-dansker anno 2013 ud. Ved alligevel ikke om jeg tør. Tilbud som "Efterfødselsyoga - nu med særligt fokus på opstramning for øget seksuelt velvære" og "Mad for rigtige Mænd" gør mig lidt nervøs. Tror lige jeg tænker lidt over det..

Pis. Nu skriver han igen. "Jeg er så ked af det.. Jeg mangler din hånd til at trøste mig". Jeg ved ikke helt om det er et mislykket forsøg på at lyde sårbar (lyder bare patetisk og flæbende. So sorry) eller et mystisk kodesprog for: "Håber lidt på et handjob, da jeg ikke tør bede om et blowjob".

Svarer ikke. Gør det virkelig ikke.

Mænd!

// Over and Out

7 kommentarer:

  1. Kun ynkelige mænd ønsker sig et handjob.
    Man ønsker sig ikke noget, man kan give sig selv.

    Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Smukt svaret xD
      Kunne selv aldrig finde på at tigge for sex eller andet for dens sags skyld.. Det at han snakker om et handjob... seriously.. et handjob.. så er han bare et no go.

      Slet
  2. Måske du skulle overveje et navneskifte fra Handy til Vuffi...

    SvarSlet
  3. Åh altså søde, du må bede ham om at stoppe sig selv :)

    Ja jeg har også været på merlot'en i weekenden. Det var virkelig tiltrængt på alle måder!

    Og ja, den sms du lige fik minder mest af alt om et mislykket handjob-request ;)

    SvarSlet
  4. Jeg synes det lyder som om Handy stadig gerne vil være sammen med dig, men ikke rigtig tør.

    Det lyder som et klassisk tilfælde at splittede følelser. På den ene side vil han dig virkelig meget. På den anden side er han bange for at blive såret igen, så han prøver på at kommunikere hvordan han har det, selvom han udemærket ved at det skubber dig væk, hvilket egentlig bare får ham til at have det værrere.. Det var i hvert fald sådan jeg havde det, dengang jeg opførte mig tilsvarende..

    Hvis du er helt sikker på at du er helt færdig med ham, så sig det til ham. Så får du fred for ham, og han bliver fri til at komme videre. Ellers må du jo snakke med ham om det, men det lyder ikke umiddelbart som om du har dybere følelser end venskab for manden, muligvis et ønske om at være værdsat. Det kan man jo ikke bygge et forhold på..

    Og når du så har valgt at han skal holde sig væk, bør du nok lade være med at sende blandede signaler, ved at gå i seng med ham igen ;)

    SvarSlet
  5. GLÆDER mig til en opfølgning på dette indlæg :-)

    SvarSlet