Afdelinger i Rodebutikken

torsdag den 27. december 2012

Afvænning

Udkantsdanmark giver god tid til at tænke (mest fordi der ikke rigtig er andet at lave, udover "Royal kryds-og-tværs" i Her&Nu), og det har jeg faktisk brugt det meste af dagen Idag på. Tænkt på mænd. Eller bare en bestemt mand faktisk.

Jeg ved godt, at jeg for lidt siden skrev, at alt var done. Slut og kaput.

Det er S skandalen jeg taler om. S og alt hans irriterende jydefacon og... og... Irriterendehed.

Skriver jo stadig med ham. Non stop nærmest. Men det er dumt. Mest fordi jeg kan mærke at magtbalancen er ved at ændre sig. Til forkert side. Så har besluttet at det skal stoppe. For alvor.

Kan jo ikke møde nogen Mr. Fantastic hvis Mr. Jyde på den helt-afslappede-sexede-måde bliver ved med at spøge og fylde i rodebutikken.

So here comes evakueringsplan for S:


...

... Ja altså, er nået frem til at han må ud over venstre. Men hvordan?

Plan 1: skriver med det samme at vi ikke kan snakke sammen mere. Helt dramatisk.
Hmm. Duer ikke. Han er i bio med kammerat. Lidt svært at trumfe dramatisk afsked igennem midt i Hobitten.

Plan 2: skubber dramatisk afsked til Nytårsaften. Som massiv (bord)bombe.
Hmm. Duer heller ikke. Så tror han bare at jeg er fuld og ikke mener det. Desuden er han i London og fejre nytår, hvilket automatisk sikkert betyder, at han først ser min drama besked kl 8.00 om morgenen, efter 12 timers glam London party. OG vil jo faktisk gerne vide om han skriver godt nytår helt fra United Kingdom.

Plan 3: skriver dramatisk besked umiddelbart efter nytår (Efter d. 4. Når han er kommet hjem, og igen har tid til normalt liv).
Det er da en meget god plan. Bom.

Hvad skal der så stå?

1. Jeg har fået nok (lidt for mobset)
2. Kan ikke mere (lidt for svagt)
3. Du er ude af mit liv! (Lidt for dramatisk)
4. Svin (lidt for sødt)

Han skal for fanden bare vide at jeg ikke magter hans lege, magtspil, bizarre sex og underspillede overlegenhed og egoisme mens jeg bare bliver mere og mere blød i knæene hver gang han rører en muskel.

Dumme mand.

Godt jeg har til D. 4. Til at beslutte indhold af dramatisk afsked. Måske man bare jan sende billede af Hvidt flag? Eller sin vinterblege numse?

Det går ikke. Så meget hud kan der ikke være på IPhone skærm.

Anyways. Fra nu af trapper jeg ned på alt hvad der hedder smileys og "Hihi hvor er du skør!"- sms'er. Magter alligevel ikke en kold tyrker. Det øger også bare chancen for tilbagefald.



Ville fanme ønske jeg røg. Et rygestop er sgu da i det mindste til at håndtere. Med pastiller og plaster og alt muligt.

Mangler et "Mandorette - plaster der sætter skik på DIN mandetrang".


// Over and Out

6 kommentarer:

  1. Hvad med bare at lade være med at svare på hans beskeder. På et eller andet tidspunkt fatter de det.
    Altså, er det ikke sådan drenge gør mod os? Jeg har i hvert fald prøvet det et par gange (Og dumt nok med den samme person alle gangene).

    SvarSlet
  2. Jamen det er jo lige det. Det har jeg prøvet. Duer ikke. Må ty til mere dramatiske metoder.
    Men er da glad for at jeg ikke er den eneste hvis liv jævnligt er opfyldt af idioter. :)

    SvarSlet
  3. Svar
    1. FUCK jeg elsker din kommentar!

      Bliv endelig hængende.

      Slet
  4. hvad med "S. Det her går ikke. Det er ikke sundt for mig. Jeg vil gerne frabede mig din kontakt i fremtiden."

    Så sletter du det nummer. Hvis han så vælger at skrive tilbage til dig, skal du kalde hans "navn" i tlf. bogen for NEJ!! + alle mulige andre ting du tror der holder dig selv fra at skrive til ham! Håber det lykkedes for dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er god! Rigtig god. Tilpas dramatisk med masser af femme fatale. Bum.

      Og så må jeg hellere ændre hans navn som du siger. Til et eller andet afskrækkende, inkl. dødningehoveder.

      Slet