Afdelinger i Rodebutikken

tirsdag den 2. oktober 2012

Forkælelse FTW

Er nu kommet mig over IKEA-episoden, og har overskud til at vise hvad jeg rent faktisk fik købt igår, som plaster på såret efter celleskrab (hvorfor skal alt lægefagligt absolut lyde klamt?):

Stjernepude! Jeg elsker den, og elsker at den bringer nyt liv til min kedelige sofa
Fra ILVA

Duftlys. Man kan ikke gå i IKEA uden at købe duftlys. 
Denne gang i lilla nuancer.

Smykketræ i sort akryl fra Tiger. Synes faktisk det er meget fint.

En strikket muffin. Jamen altså. En strikket muffin! Med kirsebær! 
Nej, jeg ved ikke hvorfor. Måtte bare ha' den. 
Fra Tiger.

Og så lige det sødeste svensk-idylliske hvide sengetøj med blonder og knapper.
Føler mig som Lisa fra "Alle vi børn i bulderby", da hun får sit eget værelse. Er sikker på, at hun havde lignende sengetøj. 
Fra IKEA.


Så udover at nyde mine nyerhvervelser tog jeg op og svedte al væske ud til mave/balle/lår, havde træningsdate med Handy, og spiste mig mæt i hjemmelavede laksewraps med spinat og flødeost. 
En helt ok tirsdag. 

// Over and Out

5 kommentarer:

  1. Wow den er godt nok voldsomt fed den pude fra Ikea, den skal jeg da vist lure på .
    Smykketræet tiltaler også , kunne være jeg skulle slå et smut forbi tiger :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er den ikke?! Den er da bare glæde på stof. Den er fra ILVA, men lad dig ikke skræmme, den kostede kun 169 kr :) Så det var til at klare.
      Og smykketræet kan du erhverve for bare 20 kr, så skynd dig i Tiger! :)

      Kh

      Slet
    2. Øv havde læst det som IKEA , vi har desværre ingen ILVA i Aalborg. Det nok meget godt for min konto egentlig :D
      Jeg må skynde må i tiger i morgen, det jo en røverkøb til den pris :)

      Knus

      Slet