Afdelinger i Rodebutikken

lørdag den 2. juni 2012

Nu bliver det fandme spændende

Jeg skal i byen idag. Jeg skal i byen for første gang p.s. (Post-Singleliv). Dvs. at jeg for første gang i et år skal:

- Lade være med at ringe/skrive/sende røgsignaler til S om knaldedate
- Lade være med at ende i nogens seng (med mindre det er min egen ELLER Handy's)
- Lade være med at knalde folk jeg tilnærmelsesvis ikke engang kan fornavnet på (har virkelig nærmest glemt hvad Hestepikken/Jyden hed rigtigt?!)
- Lade være med at drikke så meget, at ovenstående punkter bare virker som en pissefed ide.

Og for GUDS skyld lade være med at sige følgende sætninger:
- "Hvem skal have et bodytequila?!"
- "Om jeg skal have et?! JAAA!"
- "Scckhal vi ikke hjem til dig??"
- "S? Er du i BYYYYEEEN?"
- "HESTEPIK? Er du i BYYYYEEEN?"
- "*Indsæt selv tilfældigt mandenavn fra telefonbogen* Er du i BYYYYYEEEEN?"

Fandens også.

Kan jeg mon det? Jeg SKAL sgu. Ellers kan jeg da håbe at Moder Natur er med mig, og lader den fandens menstruation komme, som hun har givet mig fantom-smerter for de sidste 3 dage.

Jeg vil smutte på arbejde - ekstravagt som jeg i et øjebliks begejstring kom til at sige ja til. Jeg fortryder bittert.

// Over and out - fra Rodebutikken, der stadig har lidt svært ved at se sig selv i "Nej tak, jeg skal ikke have flere shots"-rollen.

4 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at det nok skal gå søde Rodebutik! :)
    Men den mængde du har talt om Handy herinde, så kunne jeg forestille mig at han fylder en hel del i dit hoved - også når du er fuld, så det er nok ham tankerne falder på i aften :)
    Man kan jo sagtens flirte og have det sjovt, selvom man har en kæreste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lullie. Og det gik jo godt- opførte mig pænt ;)

      Slet
  2. Rigtig god tur søde Rodebutik, jeg krydser mine fingre for en god aften! Jeg selv var ikke en særlig god kæreste i går, det er bare som om at forstanden langsomt går ud når alkoholden går ind! hehe..
    Glæder mig til at høre om din aften på torsdag, god weekend <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh ja, det skal vi snakke om på torsdag! <3

      Slet