Afdelinger i Rodebutikken

fredag den 9. marts 2012

Hvad tænker kvinder...

... mens de har sex?

Ja, jeg ved ikke med jer, men et knald kan sagtens, in mind, lyde cirka sådan her for mig:

- Kan han se at mine brystvorter er forskellig størrelse?
- Hvad er DET der for et move?!
- Der er spindelvæv i dét hjørne...
- Ikke grine, ikke grine, ikke grine!
- Hvis han er færdig om max. 10 minutter, kan jeg nå at sove 8 timer/ se Big Brother/ sætte en vask over/ læse kapitel 4 til imorgen
- Lad så VÆRE med at kigge på mig mens vi kysser!
- Er stearinlysene i køkkenet slukket?
- Hvor lagde jeg egentlig opladeren til telefonen?
- Bare jeg ikke skedeprutter. Det magter jeg ikke.
- Gad vide om han kan huske da han kom, ved at jeg bare rørte ham uden på bukserne, i 1.G?
- ... Ej hvad nu hvis han kan mærke, at jeg tænker på det?
- FOKUSÉR!
- Hvad er det egentlig jeg ligger på?
- ... Nårh, fjernbetjeningen
- FOKUS, God dammit!
- ....
- Var det i Netto de havde de der søde dåser med blomsterprint på tilbud?

Dér kan I se. Jeg er uforbederlig. Men de kære mænd (Handy) skal have applaus for indsatsen. Hvis jeg havde fokuseret mere, havde den der 7'er måske nok kunne snige sig op på en 8'er. My Bad. Truly.
Men jeg er bare så fandens DAMP (ej streg det - det er jo blevet et skældsord!) impulsiv, at med mindre jeg er fuld, eller det er en ren 10'er (iog jeg i øvrigt har gjort rent/ set Paradise / vasket tøj / fjernet spindelvæv og andre distraheringer), kan jeg simpelthen ikke lade være med at lade tankerne vandre.

Sig mig. Er jeg den eneste piger?!

Don't leave me hangin'. Kom med jeres sextanker!

Tænker I om hunden nu har fået mad? Om han mærker dine ubarberede ben, eller ser arret fra dengang du legede sørøver i naboens have? At du skal huske tandlægen imorgen eller at hans ansigtsudtryk virkelig burde fotograferes?

Tell me! Kommentarfeltet er jeres. GO!


// Over and out



14 kommentarer:

  1. Hvor er det dog smukt det der og SPOT ON!!
    Det er simpelthen frygteligt at man ikke bare kan lægge tankerne på hylden i det kvarter det nu drejer sig om - SÅ belastende!

    SvarSlet
  2. Det er en af fordelene ved at have samme partner i hundrede år og en madpakke, man tænker rent faktisk på... SEX....
    Der er ikke alle de der, kan han mærke mine hår på benene, er mine bryster lige store osv. Men engang imellem kan der da godt snige sig en tanke eller to ind om antal timers søvn, og andet fancy :- )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må selvfølgelig være en fordel. Det kender jeg (på nuværende tidspunkt) ikke noget til. Så jeg barberer ben som en i helvede, og psyker mine bryster lige store. Venter spændt på et resultat.

      Slet
  3. "... seriøst, er han okay eller skal det mon lyde sådan???????"

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh fantastisk! Kan lige se det for mig! GOOD ONE! :D

      Slet
  4. "Hvis nu jeg lige rykker røven lidt, og kigger ind mellem benene på ham, kan jeg godt se de unge mødre i den vinkel" ;)

    SvarSlet
  5. Haha :D
    Jeg må nok indrømme, at når det er god sex og han rent faktisk ved hvad han laver, så tænker jeg ikke på andet end sex. Eller jo, så er det kun tanken 'Ej, jeg ser da lidt tyk ud i den her vinkel, mon han ser det?' Der kan snige sig ind, men ellers må jeg nok indrømme at jeg kun tænker på sex. Så meget at jeg rent faktisk ikke registrer hvad det sker i tv'et, selvom det er tændt på rimelig høj volumen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jeg kender den der "ser jeg mon tyk ud nu?". Men imponerende at du kan holde koncentrationen! :)
      Ham N må godt nok ikke være helt ringe ;)

      Slet
  6. Jeg læser din liste og tænker, at det foresvæver mig, at et frygteligt stort antal kvinder tænker på nogenlunde det samme mens de blogger.

    Når jeg tænker på hvor mange kvinder, der ikke er tilstedeværende.......

    Lidt samme fornemmelse som at bevæge sig rundt i blogland....

    Der kommer sikkert en ny mascara i næste uge, som de kan skrive uendeligt lange indlæg om, tage billeder af og lege "giveaway" med. Det bli'r SÅ spændende og fornøjeligt... Jeg kan næsten ikke vente.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må nok erklære mig aldeles uenig med dig dér. Når kvinderne blogger - så blogger de vel? Og når de skriver - så skriver de det de tænker på/ det der optager dem. Altså laver de kun én ting, og hvis det er om en mascara, ja så er det vel det.

      Noget andet er - hvis det irriterer dig så meget, hvorfor læser du så de vedkommende blogs? Der er jo (heldigvis) ingen der tvinger dig.
      Desuden vil jeg vove at påstå at jeg ikke har en sådan blog.

      Jeg skriver hvad jeg tænker herinde - følg med hvis du har lyst, og lad være hvis ikke :)

      Hav en fantastisk dag.

      // Rodebutikken

      Slet
    2. Se, der gav du så en særdeles god grund til, at jeg IKKE læser "de vedkommende blogs".
      For mit vedkommende må jeg sige, at jeg finder din blog langt mere vedkommende end førnævnte vedkommende blogs, hvilket så er den primære grund til, at jeg læser blogs som din. Ser du.... Der er nemlig tænkt lidt over sagerne her ;)

      Slet
    3. Mange tak for rosen ;) Du skal i hvert fald være velkommen.

      Slet