Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 18. december 2011

Om følelser og lort i en håndtaske

Glædelig 18. december
Efterhånden som hele NZ-"affæren" kommer tættere på sit foreløbige klimaks, befinder jeg mig i en form for total følelsesrus. Jeg aner ikke hvad der foregår, faktisk. Men det hele kører rundt i hovedet på mig. Og jeg bliver ked af alt. Se nu for eksempel her:
- Blev igår ramt af totalt tilbagefald i forhold til P. 'Amen hvad giver I mig? Men gik helt ned indeni mig selv over, at vi aldrig blev til noget. Idiotisk. Det er også bare fordi han skulle mase sig tilbage i mit liv på dén måde! Kom også til at sende et julekort til ham.. Lidt.. På vennemåden. Tror jeg.
- Blev her til morgen frontal-følelsesangrebet af nedtur over X, som jeg fandt ud af hyggede med min kusine igår. Fedt fedt fedt. Som lige skulle tagges i "Trines Crib". Jaja. Hun bor hjemme, og ser stadig teletubbies. F*ck nu af! Bare fordi hun har lår der ikke rører hinanden. Tsssk.
- Fik ydermere knugende fornemmelse, da facebook lige poppede op med: "S liked L's photo". Det er jo egentlig (igen) en lang historie, med hende L. Men det korte af det lange er, at S var utro mod sin kæreste med L, og de er "bare gode venner" nu, (yeah right). Det er svært at forklare så det giver mening, men fandt ud af, at jeg åbenbart er lidt jaloux på hende. Hvilket overhovedet ikke giver mening, siden S burde være 0 i min bog. Jaja, man undres.

Men er kommet frem til, at det nok bare er fordi jeg er så nervøs for alt det der NZ-noget. Følelserne sidder jo udenpå tøjet.
Puha. Har for mange mænd i mit liv.

Og så var der lige det med lorten- Det er bare kun noget der kan ske for Rodebutikken. Virkelig. Øjh. Nå.
Det hele skete igår. Jeg var næsten hjemme fra mine bedsteforældre, og havde kørt i knap halvanden time = jeg skulle tisse. Jeg beslutter at jeg lige kører hen og tager sol inden jeg afleverer bilen, og smider den ind på en p-plads. Kringler mig ud af bilen i akrobatisk kryds-ben-move, og får krabbet mig hen til et buskads hvor jeg endelig lige kan tisse. Pludselig kommer en hundelufter mod mig, og jeg får travlt med at hive alt på plads, med tasken dinglende over armen. Hvad jeg så ikke lige har set, er at tasken er åben, så mine nøgler falder ned i græsset. Det er mørkt da klokken er næsten 21, og jeg fumler efter mine nøgler. Jeg finder dem, og kaster dem ned i tasken igen, og flygter fra gerningsstedet. Jeg smutter over i solcentret, ind i varmen og lyset. Og det er så her jeg gør det gruopvækkende opdagelse. Mine nøgler har været landet i en hundelort. Og da jeg havde vanter på, har jeg ikke kunnet mærke det. Så ja. You do the thinking. Lort i taske. Behøver jeg sige, at taske blev smidt ud, nøgler blev kogt, og jeg fik vasket fingre i et OCD-lignende mønster hele aftenen?
FML.

// Over and out 
18. december 
Mormors adventskrans




2 kommentarer:

  1. Haha, det er simpelthen lidt for sjovt det med lorten, Rodebutik, kan lige se det for mig, og det lugter simpelthen så slemt!

    Og i morgen skal du mødes med NZ, det er altså vildt, så skal bloggen da også have en ny undertitel ;) Er så spændt på din vegne, hvis ikke du er total panikket inden, ej, det skal jo nok gå! Glæder mig til at høre om det! Bare stemningen og alt! Er der lagt op til noget? eller er det bare helt uskyldigt? ;)

    SvarSlet
  2. Det er det nemlig! Det var så mega ulækkert. Hah. Det sker bare kun i mit liv.
    Ja jeg skal så! Det bliver helt vildt. Nårh ja, sku da! Eeej so many things to do. Hvad skal den så hedde?
    Jeg er panikken allerede nu! Helt vildt. HAN LANDER IDAG, NYNNE! I nat sover vi i samme land! Det er da for vildt! Jeg lover at komme med en update.
    Åh søde Nynne, det er ALDRIG uskyldigt, når det er Rodebutikken. ;)
    Ej, der er ikke sådan direkte lagt op til noget, men der har været lumre beskeder, så nu må vi se. Tror ikke jeg kan lade ham være. Haha.

    Kommer lige med en update imorgen inden jeg tager ind til ham.

    // Rodebutikken

    SvarSlet