Afdelinger i Rodebutikken

onsdag den 21. september 2011

general wonderings..

...of the day:

  • Hvorfor barberer folk ikke deres ører hvis der stikker hår ud/ sidder hår på? Det er da ulækkert! Måske er jeg bare snerpet. Det er jeg nok. Så må I bare tage ørevarmere på. Så jeg slipper for at se på det. Adr.
  • Hvorfor går min chef altid helt vildt tidligt? Laver chefer ingenting eller hvad? Klokken er præcis 12.11 og han har officielt forladt stedet. Jeg vil også være chef.
  • Hvorfor er jeg så usikker på NZ, når min veninde bestemt ikke synes at der er grund til det? Hvorfor kan jeg ikke bare give slip og kaste mig ud i, hvad der forhåbentlig bliver, et kærlighedseventyr? Øjh. Kom nu hjem altså. Måske skulle man lave en nedtælling på bloggen? Ej. Det er for sygt. Og stalker-agtigt. Laver den bare på min telefon. Sådan lidt hemmeligt..
  • Hvorfor kan jeg ALDRIG finde ud af at styre mit forbrug? Jeg har IGEN måtte tage fra opsparingen for at kunne overleve de sidste dage af denne måned. Christ, altså. Utroligt de ikke har taget kortet fra mig endnu. Og det værste er, at jeg prøver at benægte det overfor mig selv. Når jeg overfører, skriver jeg i kommentarfeltet: Mad, p-piller, buskort etc. Og det er løgn. Pengene skal dække det hul min tur i H&M har efterladt, samt prøve at forhindre et overtræk når jeg smutter i byen på fredag.
Det var så det. Det er pretty much hvad der foregår på min øverste etage. Hav en skøn dag!

// Over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar